9 Mayıs 2015 Cumartesi

Yves rocher yuz spreyi

Herkese yeniden merhaba.Bu yazimda yves rocherin bu minnak spreyinden bahsedicem.
Urun yuz serinletme spreyi olarak geciyor.Kokusu cok guzel.Ben bir kac gundur kullaniyorum.Herhangi bir serinletme etkisini goremedim acikcasi.Yuzume fis fisladikdan sonra cildimde guzel bir koku ve sanki yuzumu yikamisim gibi bir islaklik hissi birakiyor.Bu urunu alirken yves rocherda benimle ilgilenen satis elemani yuzumde makyaj varken kullanirsam makyaji yerinden oynatmayacagini ve bozmayacagini soyledi.ben henuz yuzumde makyaj varken kullanma cesaretinde bulunamadim.Bence makyajdan once yuzu rahatlatmak icin iyi bir urun. Bir daha alacagimi sanmiyorum cokta gerekli bisey degil bence. Zaten yves rocherin bu aralar 2urune %30 indirim arti goz kalemi hediyesi kampanyasi dolayisiyla denemek icin almistim.benim icin sinifta kalan gereksiz bir urun oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder