10 Mayıs 2015 Pazar

Büyük Gratis Alisverisi

Herkese merhabaaa...Bu yaziyi okuyan tum annelerin ve anne adaylarinin anneler gununu kutlarim.Gratiste anneler gunune ozel devasa indirimler vardi.Indirimi son gununde yakaladiysam da bir suru sey kapmayi basarabildim.Indirimin yanindaki en buyuk sey de 75liralik alisverisinize 25lira degerinde puan hediye ediyor olmalari.Bu kampanyayla birlikte kartimda 30lira birikmis simdiden ne alsam diye heyecanliyim :) Gelelim aldigim seylere.Aslinda cok fazla degil ama neyse:)
Ilk olarak en guzeli ve en heyecan verici urunu anlatmak istiyorum.Bu bir cogunuzun asina oldugu ve bence ambalajlarina asik oldugu the balm markasinin nude dude far paleti.Cok uzun zamandir bu paleti gozume kestirmistim ama indirimde bulamiyordum.Resmen renklerine asik olduummm:).

Renklerine gelince resimlerden de gordugunuz uzere toprak ve pembe tonlari hakim.Kesinlikle tum renklerin pigmenti cok yuksek.Hepsini tek tek denedim almadan once.Bazilari hafif simli ama iclerinde mat renkli olanlarida var.Icinden cok tatli bir firca cikiyor.Fircayla surumu daha kolay bence,cunku elle surunce farin cogu parmakta kaliyor bu ozelligi beni rahatsiz etti.En iyisi bir firca yardimiyla kullanmak.Icinden cikan fircanin bir tarafi fari surmek icin diger tarafi da fari eyeliner gibi kirpik diplerine uygulamak icin.Bence kullanimi oldukca rahat.Baska bir firca edinmeye gerek kalmiyor bu sayede.Urunun bir diger harika noktasi ise kapaginda devasa bir aynanin olmasi.Insanin sirf o aynaya bakmak icin bile bu paleti kullanasi gelir:)
Diger aldigim urun ise yine the balmin put a lid on it isimli far bazi.Bu urunu cok duymustum ve okumustum.Son bir tane kalmisti magazada,resmen beni al beni al diye bagiriyodu bana:) Ilerleyen gunlerde kullanip daha ayrintili bilgi vericem bu baz hakkinda ama ilk izlenim olarak elime fari bi bazli bide bazsiz uyguladim ve farin rengini dahada belli ettigini cok acik bi sekilde gordum.Gercekten vaad ettigi gibi farin kaliciligini artirip artirmadigini ilerleyen gunlerde gorucez :) Bazin yapisina gelirsek,ince ve renksiz bi urun,surunce kayboluyo ve kadifemsi bi his birakiyor.Umarim bu kadifemsi yapisini gun icinde ve ozellikle sicak yaz gunlerinde korur:).

Sanirim the balmdan almadigim hicbisey kalmamis:).Aslinda hic concealer ihtiyacim yoktu.:)Ama bu minik tatli seyi almadan duramadim.Rengi biraz koyu duruyor ama cilde surunce cildin rengiyle butunlesiyor.Icinde biraz turunculuklar var ama goz altinin rengini notrluyor bu kesinlikle turuncu turuncu bi gorunum birakmiyor.Benim goz altlarimda cok fazla morluk ya da kizariklik yok.Bana yetti urunun kapaticiligi.Urun biraz sert bi yapida oldugu icin bir kac kat uygulayarak kapaticiligini arttirabilirsiniz.Icinden boyle minik ve hos kokusu olan bir sunger cikiyor.Sungeri kullanmaya kiyabilecegimi hic sanmiyorum :)Ilerleyen gunlerde bu urunle ilgili daha detayli incelemelerimi de blogumda paylasicam mutlaka.
Eklipsin far fircasi.Ben bunu nude dude far paletini aldim bari yaninda bir tanede far fircam olsun diye aldim :)Bana killari cok sert geldi.Ilk denememde sanki hic urun tutamiyormus gibi bir hisse kapildim.Su anlik benim icin bir pismanlik oldu bu firca.Umarim kullandikca fikrim degisir.Indirimde 3lira gibi bir fiyata dusmustu.Denemeye deger bence :)
Maybelline 630 velvet beige ruju.Rujun rengi gul kurusuyla hafif bir mor arasinda.Elimde denedigimde cok begendim ve pigmenti cok yogun geldi bana.Ama malesef dudagimda oyle durmadi.Oncelikle ilk suruste nerdeyse hicbisey surmemis gibi oluyor.Bir kac kac ust uste surmek gerek.Yapisi hafif nemli ve parlak.Parlakligi lip glosslar kadar diyebilirim.Sanki dudaklarimda bir kilogramlik yuk tasiyormus gibi hissettim.Kaliciligini cok deneyemedim.Sureli bir kac saat oldu hala ilk surdugum gibi duruyor.Bu surede yemek yemedim ama biseyler ictim yani kaliciligi icin iyi diyebiliriz.Ama dudaktaki parlak goruntusunu cok sevemedim.Nemliden yagliya donuk bir parlaklik gibi geldi bana.Biraz daha mat olsa daha iyi durabilirdi bence.

Son olarak bu minik urunlerden bahsetmek istiyorum.Bu sampuani yaklasik bir aydir kullaniyorum.Bu seyahat boyu,bende buyuk boyu var.Ve bence hayatimda kullandigim en iyi sampuanlardan biri.Benim sacimda keratin var (brezilya fonu diye de geciyor.)Ayni zamanda acici ve boyada yaptirmistim :) Yani kesinlik fazlasiyla kimyasal islem gormus ve kuru saclarim var.Hangi sampuani kullanirsam kullanayim saclarim dus sirasinda dugum oluyordu ve ancak dustan sonra serum ve yaglarla acip yumusatabiliyordum,taa ki bu sampuana kadar.Ustunde yazdigi gibi saclari resmen ipek gibi yapiyor.Daha once saclarimin bu kadar yumusak ve saglikli durdugu zaman ne zamandi hatirlamiyorum bile.Kesinlikle cok memnun kaldigim ve siddetle onerdigim bi sampuan bu.Eger denk gelirseniz bu seyahat boyunu deneyin ne dedigimi anlayacaksiniz:) Bu arada hicbir renklendirici kimyasal ya da paraben icermemesi de cabasi:)
Sampuanin yanindaki minik dis macunu da gratiise yeni gelmis himalaya adindaki bir markanin dis macunu.Icinde kimyasal hicbisey olmayan ve dislerinizi fircalar fircalamaz devasa bir ferahlik hissi veren bir urun :) Resmen bagimlisi oldum bu ferahligin.Bende buyuk boyu da var.Seyahat edersem yanima alirim dedim ve bu amacla evde depoladim bu urunu :)
Evettt,bugunluk alisverisim boyleydi,umarim okurken zevk almissiniz ve begenmissinizdir.Eger yardimci olabildiysem ne mutlu bana:) Herhangi bir sorunuz yada soylemek istediginiz bisey varsa yorum olarak paylasirsaniz sevinirim.:) Okudugunuz icin tesekkur ederim,iyi gunler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder