21 Mayıs 2015 Perşembe

Dirty Works Pore-fect Face Scrub

Herkese merhaba,bugün favori cilt bakım ürünlerimden olan dirty works face scrubi yazımla karşınızdayım :).Bu yazıyı yazmadan önce yüzüme,ellerime ve kollarıma uyguladım.Bu mis gibi kokuyla yazı yazmak çok zor:).Elim sürekli burnumda,koklama ihtiyacı duyuyorum.Eğer sizde benim gibi naneli ve fresh kokuları seviyorsanız,bu ürün tam size göre.O kadar taze kokusu var ve yüzünüzü o kadar ferahlatıyor ki,bu ferahlık hissi hiç gitmesin diye her gün kullanasım geliyor:).Ben çoğu zaman dayanamayıp,duş alırken ellerime ve kollarıma da kullanıyorum.Hem yumuşacık yapıyor hemde tap taze hissetmeme yarıyor.
Sanırım yaptığım kalp,kalpten başka herşeye benziyor:).Ürün tamamen renksiz ve içerisinde minik parçaları var .Kullanırken çok fazla köpürmese de temizleme performansı çok yüksek.Bir peelingten başka ne istenir ki zaten :).Eğer bu markayı daha önce duymadıysanız gratislerden bulabilirsiniz.Yüz maskeleri,peelngleri,kremleri ve fırçaları var:).Benim çok severek kullandığım ve bittikçe alacağım bir marka,kesinlikle öneriyorum..:)
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim,umarım yardımcı olabilmişimdir.Sevgiyle ve güzel kalın :)

1 yorum:

  1. Peki peelingi yaptıktan sonra yüzünde kuruluk oluşturuyor mu

    YanıtlaSil