20 Mayıs 2015 Çarşamba

L'oreal Paris nude magique cc cream ve Flormar invisible pores pore minimizer

Herkese merhabaaa,bugün sizlere iki tane kremden bahsetmek istiyorum.Aslında bir cc krem ve bir makyaj bazı desem daha dogru olacak:).İkisi aslında çok farklı şeylere yarasa da ben birlikte kullandığım için yazısını da birlikte yazmak istedim.Hadi bakalım bu ürünlerden memnun kalmış mıyım,almaya değer ürünler miymiş bakalım.


Loreal Parisin nude magique cc creaminden başlayalım.Bendeki yeşil olan anti-redness olanı.Vaad ettiği şey cildinizdeki kızarıklıkları kapatarak daha sağlıklı ve tek renk bir cilt.Ben bu ürünü uzun bir süredir kullanıyorum.Yüzümde çok yoğun ve koyu kırmızılıklar yok.Yanaklarımda var ve bazen sivilce çıkarsa öyle oluyor.Çok başarılı bir şekilde nötrlediğini söyleyemicem.Sürdüğünüz zaman kırmızılığı kapatsa da bu kapatıcılığı çok kısa sürüyor.Yapısı o kadar ince ki sanki uçup gidiyorda bir işe yaramıyormuş gibi..










Kremin yapısına gelince,parmağımın üzerindeki halinin resmini bile çekemedim.O kadar sıvı ve akışkan.Kapağını açtığınızda eğer baş aşağı duruyorsa çeşmeden akar gibi akmaya başlıyor hemen.Eğer dikkat etmezseniz,elinize çok fazla alabilirsiniz.Kremin tüpünü baş aşağı tutup almak yerine dik bir şekilde tutup sıkmak daha kolay.



Cilde ilk uyguladığınızda çok yeşil dursada,sürüp cildin emmesini beklediğinizde o yeşil görüntü gidiyor.Ve cildin rengini alıyor.Yani hem koyu hemde açık tenliler gönül rahatlığı ile kullanabilirler.Tüm cilde uygulamak yerine sadece kızarıklıkların üzerine uygularsanız daha sağlıklı duracaktır.:)


Bir diğer ürün ise flormarın invisible pores gözenek görünümünü kapatan makyaj bazı.Bir süredir gözeneklerimin görünümünü kapatmak için baz arıyordum.Geçenlerde flormar indirimdeyken almıştım bu kremi.Açıkçası çok içime sinerek almadım çünkü testerini dener denemez bana çok yağlı geldi.Resmen tereyağını sürüyormuşsunuz gibi bir hissi var :).Ama sürdükten bir kaç saniye sonra gidiyor his.Öyle çok muhteşem bir şekilde tamamen sanki hiç gözenekleriniz yokmuş gibi bir görünüm beklemeyin.Ama büyük gözenekleri daha küçük gösterdiğini söyleyebilirim.Performansı iyi denilebilir.Yani bence doğal bir görünüm sağlıyor.Tamamen porselen gibi değilde azıcık gözenekleriniz varmış gibi :).


Bazımız ten renginde,sürdüğünüzde şeffaflaşıyor.Yüzünüzde açık ya da koyu durmaz.Yumuşacık sürümü de kolay :). Ben 7buçuk liraya satın almıştım.Fiyatına göre gayet iyi denenebilir bence :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder