24 Mayıs 2015 Pazar

Garnier Skin Naturals Karma\Yağlı Cilter Cilt Bakım Serisi

Herkese merabaa,bugün sizlere yaklaşık 6 ay boyunca kullandığım bu seriden bahsediyorum.Garnierin bu yeşil serisi,karma ve yağlı ciltler için özel yapılmış yeşil bir seri.Ürünlerin hepsi mis gibi yeşil çay kokuyor.Nasıl ki yeşil çayı içince zayıflayıp yağlarımızdan kurtuluyorsak(keşke o kadar basit olsa),yüz bakımımızda da kullandığımızda sebum dengesini sağladığı için yağlanma ve parlamaya karşı çok iyi geliyor.Hatta isterseniz yeşil çaylı doğal sabunlar da kullanabilirsiniz.Benim t bölgemin bile yağını dengelediyse herkesinkini dengeler diye düşünüyorum:).
Klasik bir şekilde üç adımdan oluşuyor bakımımız.Öncelikle Arındırıcı Temizleme Jelinden bahsedeyim.
Köpüren jelleri ve ardından gelen tazelenmiş hissi sevmeyen yoktur sanırım.Benim bu seriye başlama sebebim bu jelin çılgın bir şekilde köpürdüğünü duymamdı.Köpürme ve tazeleme performansına diyecek hiçbirşeyim yok kesinlikle mükemmel.Ardından bıraktığı kokunun da hiç bitmemesini istiyorum.Gözenek küçültücü etkisi olduğunu söylüyor ama ben çok büyük bir değişim göremedim.Zaten bir jel gözenekleri ne kadar küçültebilir.Matlaştırıcı ve yağ salımını dengelemesi çok iyi ama.Cildinizi çok germeden yumuşacık ve tazecik yapıyor.Sanırım bu jeli kullanmayı hiç bırakamıcam.



2.yeşilli arkadaşımız ise yine aynı şekilde matlaştırıcı etkisi olan nemlendirici krem.İlk sürüşte cildinizin pamuğa dönüştüğünü hissederseniz korkmayın.Yumuşacık etkisi ne nemli hissi harika.Yağlanmayı kontrol altına aldığını da söyleyebilirim.Bir çok nemlendirici gibi yapış yapış ve ağırlık hissi de yapmıyor.Sürdükten kısacık bir süre sonra tamamen emiliyor.













Kremin rengi hafif yeşil.Hafif yeşil  ne ya.Gördüğünüz gibi açık yeşil kokusu yeşil çay.Yaklaşık olark bir kaç haftadır kullanıyorum.Ve eh işte,işe yaradığını söyleyebilirim.
















Ve en bombasına geldik...ne bombası mı...alkol bombası tabiki.Her sürüşümde yüzümü,gözümü yakıp nefesimi tıkayan bu toniği neden sevdiğimi hala anlamadım.Bu benim 2.şişem ve her sürdüğüümde ağlıyorum.Kokusu çok ağır,içindeki alkolden dolayı yüzü çok yakıyor ama şöyle bişey var ki sivilce kurutma etkisi harika.Yağlanma için değilde sadece sivilcenin üstüne uygulamak daha akıl karı bence.Ama ben dayanamayıp tüm yüzüme sürüyorum ve oturup yanmasının geçmesini bekliyorum sonra :).Dikkat bağımlılık yapabilir yazısı yazsalar da almadan önce neyle karşılaşacağımızı bilsek,dimi ama...










Evet kızlar,bugünki yorumlarım böyleydi.Umarım yorumlarım hoşunuza gitmiştir ve yardımcı olabilmişimdir.Beni instagramdan makyajkutuphanesi adıyla takip etmeyi unutmayın lutfen :) Sağlıcakla,bakımla ve güzel kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder