11 Mayıs 2015 Pazartesi

LE PETIT MARSEILIAIS DUS JELI VE EL SABUNU INCELEMEM

Herkese merhaba,bugun sizlere gonul rahatligi ile kullanabileceginiz,icerigi tertemiz olan bu yumusacik el sabunu ve dus jelinden bahsedicem.Le Petit Marseiliais markasi ulkemize yeni geldi.Watsons ve gratislerdr gordum ben.Sanirim watsonslarda daha cok cesit ve urun var.Fiyatlari biraz pahali gibi gorunse de tamamen bitkisel urunlerden olusmasi ve hic kimyasal madde icermemesinin yaninda hicbisey.Kesinlikle kullanmaya deger kaliteli urunleri var.El kremini kullanan arkadaslarimdanda duydugum kadariyla kremleride cok kaliteli ve ellleri yumusacik yapiyormus.Ben resimde gordugunuz iki urunu aldim ve ikisi de bitmek uzere :)
Ilk olarak bu mandalina ve misket limonlu banyo ve dus jelinden bahsetmek istiyorum.Oncelikle kokusunun mukemmeligine diyecek hicbisey bulamiyorum.O kadar taze ve rahatlatici ki saatlerce koklayabilirim sanirim :). Dus sirasinda o kadar cok kopuruyor ki adeta bir kopuk bombasina donusuyor. Dustan sonra cildinizi yumuacik yapiyor ve cok rahatlatiyor. Bu urunu kullandigimdan beri her dustan sonra butun evi kokusu sariyor resmen :) . Bu koku sizi korkutmasin ama kesinlikle rahatsiz edici kadar degil. Zaten agir bir kokuya sahip degil.Ben bu bittikten sonra acik pembe olani alicam.Beyaz seftali ve nektarinli olani.Onun kokusu da cok tatliydi .Bu markada onermiyecegim tek sey icinde bal ve badem olanlar sanirim.Onlar biraz agir geldi bana.
Ikinci olarak le petit marseiliaisin sutlu sivi sabununu kullandim. Kokusu yumusacik el kremi gibi kokuyor :). Rengi beyaz bu sabunun kopurmesi ve elde biraktigi hissi cok iyi. Elinize krem surmuscesine eli yumusacik yapiyor. Her krem benim elime iyi gelmez,bazilari elimde soyulmalara neden oluyor ve cogu zaman ellerim kurudur. Sanirim bu sabunu aldigimdan beri nerdeyse hic el kremi kullanma ihtiyaci duymadim :). Kesinlikle denenmesi gereken bir sabun,eminim bagimlisi olacaksiniz.
 Evet benim kullandigim le petit marseiliais urunleri simdilik bu kadar. Ben bu markayi cok begendim ve kullanmaya devam etmeyi dusunuyorum. Umarim yardimci olabilmisimdir.Okudugunuz icin tesekkur ederim :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder