22 Mayıs 2015 Cuma

1gün3mascara :)(note,rimmel london,alix avien)

Herkese merhaba,iyi günler....10 yazı olmuş blogumda,ve ben her girdiğimde,kaç kişi okumuş diye baktığımda deli gibi sevinip  sevinçten koltukların üzerinde zıplıyorum:) Tek bir okuma bile çok mutlu ediyor beni ki 200 okumayı bulan günler oluyor.İnşallah daha da büyüyeceğim.Çok heyecanlı ve mutluyum...
Gelelim bugünün konusuna.Kullandığım,kullanıyor olduğum ve kullanmak ne kelime yüzünü bile görmek istemediğim 3 mascaramdan bahsetmek istiyorum size.Öncelikle şunu söylemek istiyorum,benim kirpiklerim oldukça yoğun ve uzun.Çok fazla mascara ihtiyacım yok ama mascaralı halini daha çok seviyorum.Yani mascara sürmezsem kimse aa mascarasızsın bugün demiyor ama eyeliner sürmeden evden çıksam herkes hasta mısın neyin var yüzünde bir değişiklik var diye soruyor:) Bu arada yeni öğrendiğim bir bilgiyide sizinle paylaşmak istiyorum.Kirpiklerimiz için kullandığımız bu ürünün gerçek adı "mascara",ama bu ürünü ilk rimmel london markası çıkardığı için,rimel adıda üzerine yapışmış durumda :).Yani peçeteye herkesin selpak demesi gibi bir durum söz konusuymuş :) 1gün3mascara1bilgi köşemizide atlattığmıza göre yorumlarıma gelelim...

Önce şu anda kullandığım mascaradan başlamak istiyorum.Note Ultra Volume Mascara.Fotoğrafta ne kadar belli oluyor bilmiyorum ama devasa bir fırçası var.Bu da sürümünü çok kolaylaştırıyor.Tek kat uygulama yetiyor bana.İki eksi yanı var.Birincisi fırçası çok büyük olduğu için,eliniz hemen alışmayaabilir.Ben ilk başlarda hep gözümün içine kaçırıyodum yanlışlıkla.Göz kapağıma göz altlarıma bulaştırıyordum ve lens kullandığım için gözüm kızarıyordu:).Siz bu kadar sakar değilseniz bu büyük bir eksi olarak sayılmaz.Bir diğer eksisi ise,bence 2 kat uygulamak için uygun bir ürün değil.2.katta performansı artacağına düşüyor ve topak topak oluyor.Bide kuruması çok zorlaşıyor.Tek kat uygulamada verdiği hacim ve uzunluk gayet yeterli.2 saniyede kat kat sürülmüş gibi hacim verdiği içinde bayıldım ben bu mascaraya.Geçenlerde YKMde bir kutuda mascara artı smokey eyes göz kalemi seti vardı ve görür görmez sırf bu mascarayı yedeklemek için aldım :).Sizde kısa sürede güzel ve hacimli kirpikler istiyorsanız kesinlikle bu devasa fırçalı mascarayı denemelisiniz.
Bir diğer ürün ise benim bitirdiğim nadir mascaralardan biri.Rimmel London Extra Wow Lash Building Mascara.Ben bu mascarayı kampandayadan edinmiştim.Pudra alana mascara hediyeydi ve ilk bakışda dış görünümünü çok beğenmediğim için bir ay kadar yüzüne bakmamıştım.Sonradan geçen zamanın pişmanlığını yaşadım.Çünkü bu mascaraya bayıl-dımmm...10 kat sürsemde topaklanma yapmadı ve sürdükçe kirpiklerimi uzatıp hacim verdi.Kullanımı,fırçası ve performansı o kadar güzeldi ki...Ah canım mascaram benim çok özledim seni,nerelerdesin şimdi sen.Resmen bu mascarayı sürdüğüm gün ekstra bi mutlu ve güzel hissediyodum kendimi:) Sanırım elimdeki mascaradan sıkılmaya başladığımda koşarak bundan almaya gidicem.Sen nerdeydin şimdiye kadar sevgili wow lash yada her neyse :)

Son olarak,Alix Avien Mascara Volumatic.Yada bir diğer adıyla hayal kırıklığı..Bu mascarayı çıkarırken marka şunu demiş olmalı,gümüş renginde harika şık bir görünüşe sahip olsun,fırçası çok tatlı olsun ama bu kadar.Başka hiçbir işe yaramasın.Yok bide kirpikleri tek tek ayırsın her birini bi yere doğru kıvırsın ve korkunç kirpikler yapsın...
                   Evet bugünki yazım böyleydi.Üç farklı masvarayı sizlere anlatmaya çalıştım.Tabi bunlar benim düşüncelerim.Umarım beğenmişsinizdir.Bu arada hep yazmayı unutmuşum,beni instagramdan makyajkutuphanesi adı ile takip edebilirsiniz.Yani takip ederseniz çok sevinirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder