18 Mayıs 2015 Pazartesi

The Balm Put a Lid on it eyelid primer

Herkese merhabaa 🙈Havalar ne ara bu kadar isindi ya.Gunes evin icinde heryere doldu resmen.Agustos sicaklari basladi desem yeridir yani.Hazir bu kadar sicaklardeyken,ozellikle goz makyajini cok sevenler icin bu yeni kurtarici arkadasi onermek istiyorum.Bir suredir bu far bazini kullaniyorum.Ve tek kelime ile bayildimmm.
Cok uzun zamandir aklimda olan ve heryerde okudugum bir urundu.Zaten the balmin nerdeyde her urunu fenomen diyebilirim.Bu minik canavardan bu kadar memnun kalacagima emin olarak almistim ve oyle de oldu.Sabah makyaj yaparken fardan once surdugunuzde,gun icinde istedginz kadar terleyin,fariniza ve eyelineriniza hicbisey olmuyor.Gun icinde farin cizgi cizgi olmasini ve ucmasini engelliyor.Ve en onemlisi farin rengini daha da belirginlestiriyor.Bazli ve Bazsiz farin rengi kesinlikle cok farkli.
 
Baz renksiz ve cok sivi degil.Kucucuk bir nokta almaniz tum goz kapaginiza yetiyor.Surer surmez kadifemsi ve yumusacik yapiyor goz kapagini.Bu his bile cok guzel.Ben ilk suruste uzerine far surmeye kiyamadim.O kadar yumusacik ve tatli yapiyor🙈.Kokusuz ve yagsiz yapisi olmasida ayri bir artisi.Kisacasi ben bu far bazini cok sevdim.Ozellikle yazin kullanilmasi gereken bir urun.Sicaklarda istediginiz kadar terleyin,hic endiselenmenize gerek yok.Artik ucup giden farlariniz yok.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder