15 Şubat 2016 Pazartesi

Sephora Waterproof Eye Makeup Remover


Herkese merhabaaa...Sephoranin cift fazli waterproof eye makeup removeri ile karsinizdayim :).
Oncelikle bu urunle ilgili komik bir animi anlatmak istiyorun.Ilk sephoraya girisimde herseye o kadar cok bakmistim ki ne alacagima karar verememistim ve ordaki calisana ayip olmasin diye kasada gordugum bu temizleyiciye kosup aa neyse bunu alayim diyip cikmistim :) Ki iyiki gozume carpmista almisim diyorum.
 Genel olarak soyle soylemek gerekirse hepimizin goz temizleyicilerinden korkumuz makyaji temizlerken gozu yakip hassasiyet yapmasi ve yagli his birakmasi.Ve tabiki makyaji silerken dagitip gozun etrafina bulastirmasi ve makyajin kirlerini iki katina cikarmasi.Iste tamda burda bu urunun ne kadar mukemmel oldugunu belirtebilirim. Kesinlikle tek seferde en kalici eyelineri-mascarayi bile temizliyor ve yagli his birakmadan goz cevresini tertemiz yapiyor. Bu konuda kullandigim en iyi temizleyici diyebilirim.
Calkalayinca mavi ve beyaz su bu sekilde karisiyor ve bir kac damlasi bile gozunuzu silmenize yetiyor.Fiyati 15-25 arasi biseydi sanirim. Ancak piyasadaki cogu temizleyiciyi geride birakacak perfonmansi dusununce kesinlikle fiyatini sonuna kadar hak ediyor. Deneyin,favori temizleyiciniz olacagina inaniyorum :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder