29 Şubat 2016 Pazartesi

8 Mart Kadınlar Günündeki İndirimden Ne Almalı? | Part 1 | Gratis İndirimi - The Balm ve Wet n Wild Ürünleri

Herkese Merhabaa....
  Malumunuz,kadınları günü geliyor ve bence bu özel günün hatta genel olarak tüm özel günlerin en harika tarafı Watsons ve Gratisin yaptığı dev indirimler.Bende hazır indirim kapıdayken,indirimden neler kapmanız gerektiğini,önerilerimi sizinle paylaşmak istedim.
 Bu ilk yazıda Gratisten alınabilecek,benim elimde olan ve memnun olduğum ürünlerden bahsedicem.Umarım faydalı olur.

Ürünlerin hepsi bunlar.Bence ne çok ne az tam kararında parçalarım var:).En büyük hedef balmın tüm paletlerini almak,ileriii :D.
 
 Öncelikle wet n wildin bu meşhur rujlarından söz edelim.

Elimde gördüğünüz 2 rengin (cinnamon spice ve mocha licious ) yazısını daha önce blogda yazmıştım. linki tıklayarak swatchlarını ve düşüncelerimi görebilirsiniz. Diğer 3 renge gelecek olursak ;
 E902C numaralı renk hafif kahvemsi şeftali dedikleri nude tonlarında.Bence olabilecek en açık renk bu olmalı,daha açıkları çok solgun gösteriyor sanki dudaksızmış gibi.Ben o kadarını sevmiyorum ve bu ideal tonlarda kahvemsi bir nude.

Sağda gördüğünüz E904B numaralı Rose-bud rengi ise açık şeftali ve pembe karışımı günlük bir renk. Günlük kullanıma son derece uygun ve sade makyajlarla çok güzel duran harika bir pembe.


Bir diğer renk ise E905D kodlu Smokin' Hot Pink isimli ruj.Bu diğerlerine göre daha canlı hatta hafiften fuşya yada mora çalan bir pembe.Yaz aylarına daha uygun bence çünkü çok patlak bir renk.
Genel olarak wet n wildin bu serideki rujları gerek kremsiliği gerek hafif matlığı gerekse kalıcılıkları ile bence şahane rujlar.Elimde olan renkler bunlar,ancak ben indirimde alış veriş yaparken belki testeri yoktur yada belki ordaki ışıktan tam göremem diye tüm serinin renklerinin olduğu fotoğrafları googledan bulmuştum.Sizinle de onları paylaşmak istiyorum.


Rujlar için söyleyeceklerim bu kadar.Umarım beğenmişsinizdir.Bu yazının part-2 kısmında Gratiste satıla The balm markasının bende olan ürünlerinden bahsedicem.Takipte kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder